woensdag 29 augustus 2012

i.z.g.s. Microcar Virgo III Standing

Aangeboden: i.z.g.s. Microcar Virgo III Standing Prijs: € 2.800,00

Wegens trieste omstandigheden deze mooie microcar Virgo III te koop. Deze brommobiel is pas in 2006 door de vorige eigenaar in gebruik genomen. Rijdt op Diesel en is een automaat. Is onderhouden door dealer Both uit Lekkerkerk, waar ik hem dit jaar ook gekocht heb. De auto is laguna blue. Kilometerstand is ongeveer 23.500. Heeft achterruitverwarming en ruitenwisser. Een derde remlicht. Geen automatische deurvergrendeling, maar wel elektrische ramen. Alles werkt perfect. Staat de laatste tijd te veel stil en is niet goed voor een diesel.

Heeft z'n grote beurt gehad op 14 februari 2012. Ook aanwezig stoelhoezen en stuurhoes van schapenvacht wat natuurlijk nep is. Vond het zelf lekker rijden. Geen heet stuur tijdens de zomer en warm tijdens de winter. Rijdt ongeveer 55 km per uur. Cil. inhoud is 505 cm3. Massa rijklaar 370 kg. Kenteken aanwezig. Ook reserve lampjes en reserve zekeringen van alle soorten. Styling pedalen, nieuwe 'velgen' en verschillende assecoirres zoals ruitenwisservloeistof, antivries, koelvloeistof, bandenreiniger, speedwax e.d. Heeft ook een open dak. Lekt niet!!!

De auto heeft chromen sierstrips waardoor hij een mooi apart uiterlijk heeft. Er zit een radio in met USB-CD-en SD-card. Hoedenplank heb ik zelf omwikkelt en vastgenaaid met een plaid. Hoedenplank is er ook uit te halen. U heeft ook veel ruimte achterin. Bijv. voor uw hond? Er is niet gerookt in de auto
Kortom: een mooie auto. Misschien ben ik nog iets vergeten erbij te zetten, maar ik denk het niet. De achterplaat met 'Sabinka' wordt niet meegeleverd. De voorkant laat ik zitten. Het is een fijn autootje waar je nog heel veel plezier mee zal hebben.
Ik zal hem ontzettend missen.

Als u echt interesse heeft hoor ik het graag via mail. De prijs is vast. Dus geen biedingen. Daar wordt niet op gereageerd. Foto's van eventueel de binnenkant kunnen altijd gemaakt worden.

vr.gr.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten