donderdag 30 augustus 2012

Help me a.u.b.aan een voertuig met laadbak

Gezocht: Help me a.u.b.aan een voertuig met laadbak Prijs: Zie omschrijving

Ik ben niet gewend om te vragen om hulp<BR>Hielp altijd anderen met vervoer van spullen als ze noodgedwongen moeten verhuizen. <BR>Of deed boodschappen voor mensen die slecht te been waren. <BR>Zelf zit ik door een verkeersongeval ook in de WAO en weet hoe moeilijk het is om rond te komen. <BR>4 maanden geleden van onze spaargeld een gebruikte vespacar gekocht omdat ik als vrijwilliger bij het Leger des Heils werk in Gorinchem. Vervoerde van alles en nog wat. En alles belangeloos voor mijn medemens. <BR>Iemand belde me op om iets voor hun dochter te regelen. Onderweg met mijn vespacar werd ik op de rotonde door een automobilist die vlak voor mij opreed,gesneden en kwam op de kant terecht. <BR>Bak van mijn vespacar ingedeukt en in de voorwiel zit een slag. Ik weet geen raad hoe ik die moet bekostigen. Mijn vrouw en ik moet het doen van 1.185 euro per maand. <BR>Wie wil mijn a.u.b. helpen zodat ik als vrijwilliger voor anderen kan rijden. <BR><BR>Mag natuurlijk ook een gratis bak , voorwiel en reparatie zijn. <BR>Als ik er maar weer mee kan rijden. <BR><BR>telf. 0183-649090<BR>
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten