maandag 2 juli 2012

Aixam 400 brommobiel

Hallo,

Hierbij bied ik mijn Aixam 400 brommobiel aan.
Ik doe hem weg omdat ik bezig ben met mijn B-rijbewijs.

Hij verkeert technisch en motorisch in goeie staat, enkel heeft hij rondom wat gebruikersschade.
De kilometerstand is momenteel 84xxx, en ik rijd er nog iedere dag in.
De topsnelheid is ongeveer 65.

Centrale deurvergrendeling
Elektrische ramen
Achterruitverwarming
Reservesleutels

Je mag erin rijden met een AM-rijbewijs (brommer)

Het is een ideale auto, je zit altijd droog, muziek, kacheltje, hij verbruikt slechts 1 op 30, diesel.
Met de prijzen van nu kun je voor 50€ makkelijk Parijs heen en terug, goedkoper dan de trein!

En voor de verzekering betaal je nog geen 20€ in de maand, en hij is nog eens wegenbelastingvrij.

Doe een leuk bod, bellen of mailen kan altijd!
meer info

Geen opmerkingen:

Een reactie posten