zaterdag 17 juli 2010

nette ligier uit 2001 met maar 8718 km op de teller!!

Aangeboden: nette ligier uit 2001 met maar 8718 km op de teller!! Prijs: N.o.t.k.

zeer nette ligier nova uit 2001 met maar 8718 km op de teller!!
oa: achterruit verwarming, achter ruiten wisser, 3e remlicht, elektrische ramen, centrale deur vergrendeling op afstand bediening, radio cd speler met afstand bediening, orginele ligier nova licht metalen velgen.
ik ben er altijd zeer zuinig op en hij staat ook altijd in de garage ( zie foto)ik heb er nog nooit een ongeluk mee gehad en heb ook nooit geen stoepranden gereden dus de velgen zien er ook piekfijn uit. wel zeg ik er eerlijk bij dat ik in de garage een keer met de bumper ben blijven haken achter een tl buis waardoor minscule schade is ontstaan aan de bumper, maar dat stelt niks voor en is makkelijk weg te werken. (zie 3e foto)
ook het reserve wiel ligt net zoals de krik en de acculader gloednieuw in de kofferbak want dat heb ik nog nooit nodig gehad. het is een zeer betrouwbare auto die start en loopt. ook rijdt hij zeer zuinig want als ik de tank volgooi ( en dat is voor 18 euro) dan kan ik er ruim 400 km mee rijden.
een gemiddelde ligier van dit bouwjaar heeft ruim 20.000- 30.000- 40.000 km gereden en deze maar 8718 km!!
( kijk en vergelijk maar met andere advertentie,s )
dus laat die onzin biedingen maar weg want dan blijft hij gewoon in mijn eigen bezit.
mvg.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten